Vytisknout
Chorvatsko.ORBION.CZ » Diskuse » Téma:Bez cestovky

Diskusní téma: Bez cestovky

Zavřít
Nazadávat:
Původní dotaz:
Eva Černá
13.05.2008 23:42:36

Dobrý den,
chceme jet do Chorvatska bez cestovky.Potře­bovali bychom poradit nějaké internetové stránky, kde se nabízí ubytování v soukromí, tedy stránky, kde inzerují chorvaté přímo svoje objekty k pronajímání.. S cestovkou jet nechceme, ale stále narážíme na nabídky, které jsou přes cestovní kanceláře..
Předem děkujeme za radu…

Reakce:
Putuk79 IP: 213.226.224.* 08.08.2010 15:56:15
Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Ivanac
24.05.2010 10:55:04
RE: RE: RE: primo na majitele..

pro Honza – abys to mel bez prace nalistuj si patou stranku a precti si jeste jednou tema „pro admina“

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Ivanac
24.05.2010 09:30:26
RE: RE: primo na majitele..

Pro Honzu: vubec se neskryvam za sveho manzela a nemam to zapotrebi mam totiz svoje jmeno i prijmeni ktere uvadim misto vasich prezdivek a dekuji za uvedeni nasi adresy, ja naopak nejenom ze nemam zadnou prezdivku ale i otevrene tady na netu reklamuji nase ubytovani, asi jsi muj prispevek pro admina necetl dost pozorne, psala jsem o tom ze ostatni inzeruji primo se vsim vsudy a ja jsem se drzela nejakych mezi ale ze je to nesmysl protoze admin podobne inzerovani „jen zamkne“ a nevymaze tzn. inzerat zustavam tam kde i byl…..a proto jsem uvedla i stranku www.chorvatsko-bez-provize.cz na ktere nejsme jenom my /mohla jsem uvest pouze nasi webovku/… ale cele Chorvatsko. Tyto stranky at chces nebo ne jsou bez provize
inzerat na techto strankach si plati majitele ubytovacich kapacit a ty mas pojmy nejak pomichane s vylety a plazi.
Pokud tady nejaky pisatel prispevku hleda hosty pro sveho domaciho a pak ma levnejsi nebo uplne bezplatnou dovolenou to je preci jeho vec a ze je jich tady dost to si muzes byt jisty.Ja si hledam hosty sama at se to tobe libi nebo ne. Jeste porad mi neni jasna tvoje reakce. ;-) ;-) ;-)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Renáta 1
24.05.2010 09:28:08
RE: apartmán pro 4 osoby 31.7.-7.8.

Pro monca.agent: Poslala jsem Vám soukromou zprávu.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
monca.agent
24.05.2010 08:59:26
apartmán pro 4 osoby 31.7.-7.8.

Dobrý den, hledám apartmán pro 4 osoby, termín 31.7.-7.8. Nejlépe někde kde je v noci možnost nšjaké zábavy. V místě bychom chtěli mít možnost dojít či doject na nějakou menší plážičku bez davů lidí. Víte někdo o něčem?
Děkuji za odpovědi.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Honza24 IP: 93.153.8.* 24.05.2010 08:50:10
RE: primo na majitele..

Pro Ivanac:
Sleduji tvoje příspěvky a musím konstatovat, že jsi dost mazaná osoba. Před nějako dobou na těchto stránkách Orionu, nabádáš admina na zrušení příspěvku na ubytování. Dnes čtu tvůj příspěvek, kde dáváš rady na ubytování bez provize. Je to pěkné, že pomáháš lidem, ale musíš si příště vymáznout inzerát manžela: ( Mate Ivanac, Bartola Kašića 6, Brela ). To sem jistě nepatří a admin by to měl zakázat.
Další má poznámka kterou jistě nebudeš chtít slyšet je provize. Toto slovíčko je strašně záludné a v Chorvatsku dost používané. „ Přivěť hosta a dostaneš provizi“.
Cena která je určena za ubytování je i s provizí. A raději to tu nebudu vysvětlovat, protože by tu vznikla velká diskuze. Nebo mě chceš říct, že ti lidé kteří, běhají po plážích a nabízejí zájezdy, ubytování atd. se pasou na mezích.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Ivanac
22.05.2010 19:23:15
Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
zr
20.05.2010 11:40:23
RE: Chorvatsko ubytování v soukromí

kamarád má v Pakoštane karavan pro 4 lidi s předsínkou, strategická poloha 200 m od centra a 150 m od vody a má ještě pár volných termínů, pokud byste někdo chtěli.
event. tel. 606870785– holub se ten člověk jmenuje :-)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Marek Voneš IP: 80.188.41.* 19.05.2010 18:20:56
Chorvatsko ubytování v soukromí

Dobrý den, zajímavý postřeh. Také jsem pátral po ubytování v soukromí bez cestovek a narazil jsem na stránky, kde se prezentují přímo majitelé objektů, vše je snadné a platit se dá dokonce i kartou. Pokyny přijdou emailem či poštou spolu s detailním popisem cesty k majiteli klíčů. Skvělá volba a hlavně bez cestovky!!!;-)
http://www.sum­mittour.cz/…i-v-soukromi

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
horalka IP: 82.99.175.* 16.05.2010 20:25:12
ubytování

Jezdíme do Chorvatska už několik let a vždy si hledám ubytování sama na internetu. Nejlépe se hledá na- ubytovani v chorvatsku- a tam je i podrobný popis i foto objektu, někdy i cena.Je tam přímo kontakt na majitele. Vždycky jsme byli moc spokojený. Je dobré začít hledat už začátkem roku, na letní měsíce to bývá už dost obsazené.
Hezké léto !!! :-P

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Ivanac
30.04.2010 17:20:03
RE: RE: RE: RE: uniline

Divala jsem se na stranky kam jedete, to budete jezdit k mori autem?

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Pavel 853
30.04.2010 12:05:01
RE: RE: RE: Bez cestovky

Četl jsem Vaše příspěvky a ztotožňuji se s příspěvkem, že toto sem nepatří. Nehodlám zde rozepisovat kdo má pravdu a kdo ne. Ale v každém příspěvku ohledně rezervací vidím chyby. Pracoval jsem v cestovním ruchu a mohu konstatovat, že každému jde o to pořídit dovolenou co nejlevněji. Proto někteří lidé leží u internetu a čekají na vyhlášení slev na jednotlivé zájezdy. A pak zde popisuji svojí dovolenou a hodnotěj CK.
Pravda je, že pobyt v zahraničí přes CK je dražší, ale takto se to nedá hodnotit jak to tady popisujete. Ani já to tu nechci popisovat jak to skutečně je. Protože by to byla ztráta času a dost nechutná diskuze. Věřte tomu, že za tu dobu co jsem se setkával možná s některýma z vás v destinacích na Jadranu mohu hodnotit rekreanti na dobrá a špatné.
Proto Vám přeji Všem krásný pobyt u Jadranu a každý musí vědět zda si užije svojí dovolenou u moře bez CK nebo s CK.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Hecuba
29.04.2010 23:03:03
RE: RE: Bez cestovky

Pro Jardu: nedá mi to, ale musím reagovat, pokud jste dobře četl tak jsem psala že u cca 50% hotelů se dá rezervace zrušit do 2 dnů před termínem dovolené a za tím si stojím, těch hotelů je tam opravdu mnoho – sama jsem to už letos udělala, změnila jsem termín a nic mě to nestálo. Samozřejmě záleží na hotelu, některé si dávají např. 5 – 20 dní. A to že jste okopírovat podmínky pro ubytovací zařízení mělo jaký význam? to jsou podmínky pro hotely, které se na tyto stránky chtějí přihlásit, s hosty to nemá nic společného. A rozhodně nesouhlasím s tím že jsou tyto stránky nesmyslné, s vedením hotelu, který jsem si přes tyto stránky rezervovala už týden komunikuji a nemám sebemenší problém, i mám potvrzené že rezervaci mohu zrušit i v den plánovaného příjezdu, ale za poplatek ceny první noci, až v případě kdy bych se vůbec nedostavila či neomluvila tak je mi účtována celá částka a to myslím žádná z našich cestovek nenabízí. A mám pocit že to do tohoto tématu patří, když je jeho název „bez cestovky“ .. ale záleží to na posouzení zde přítomných. přeji krásnou dovolenou

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Ivanac
29.04.2010 14:50:18
Pro Radka 63

Myslim ze nadpis tohoto tematu je s prosbou o radu a ne o tlumoceni vsech moznych zakonu a vyhlasek. Ale kdyz vas to bavi prosim…..
Jen bych chtela opravit v prispevku Radka 63 toto: „urednici stanovi cenu ubytovani“ to je nesmysl. Jsem pronajimatelka a Urednici jak je nazyvate Vam vystavi povoleni k pronajimani a kategorizaci objektu ale cenu za ubytovani si stanovi majitel takovou jakou chce on sam, mistni „Turisticka zajednice“ doporucuje rozpeti orientacnich cen a vy se muzete tohoto rozpeti drzet ale take nemusite, to je vec samotneho pronajimatele.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Jarda 28 IP: 93.153.8.* 28.04.2010 11:41:34
RE: Bez cestovky

Všeobecné obchodní podmínky registrace na webových stránkách pro ubytovací zařízení
1. Účelem registrace na webových stránkách náležejících provozovateli je zajištění hromadné prezentace jednotlivých přesně specifikovaných poskytovatelů ubytovacích služeb (dále jen ubytovatel) a zprostředkování ubytování případnému zájemci (dále jen host) elektronickou cestou (dále též e-mail).

2. Každý ubytovatel se provedením registrace zavazuje dodržovat tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) a plnit veškeré závazky z těchto VOP vyplývající nebo později výslovně sjednané s provozovatelem stránek. Provozovatel je oprávněn po registraci předložit ubytovateli prostřednictvím e-mailu formulářový návrh smlouvy o prezentaci. Ubytovatel se zavazuje jedno vyhotovení smlouvy s podpisem oprávněné osoby (a případně otiskem razítka firmy) odeslat poštou na adresu provozovatele stránek. Nedojde-li takovým způsobem k akceptaci návrhu smlouvy do 30 dnů od registrace je provozovatel oprávněn příslušnou registraci zrušit. Stejně provozovatel postupuje i v případě ukončení účinnosti již uzavřené smlouvy.

3. Ubytovatel se při registraci zavazuje uvést pravdivé údaje, přičemž odpovídá za jejich obsahovou správnost a zákonnost. Zároveň odpovídá za grafické i jazykové provedení, které je kdykoliv oprávněn měnit za použití přístupového ID a zvoleného hesla, přičemž každé ubytovací zařízení z České republiky však musí být uvedeno přednostně v českém jazyce. Provozovatel stránek je oprávněn poskytnout údaje sdělené ubytovatelem třetím osobám, avšak výhradně k naplnění účelu registrace, a to i v jiném než českém jazyce.

4. Provozovatel stránek je oprávněn rozhodovat o zrušení registrace a výmazu všech údajů uvedených ubytovatelem v případě, že zjevně porušují právní řád České republiky nebo jsou v rozporu s dobrými mravy, nebo se protiví oprávněným zájmům provozovatele. V případě zrušení registrace vrátí provozovatel ubytovateli registrační poplatek za příslušný rok snížený o 1/12 za každý i jen započatý měsíc trvání registrace v daném roce.

5. Provozovatel stránek se zavazuje řádně registrovaným ubytovatelům poskytnou veškeré údaje o případných hostech, a to odesláním elektronické objednávky hosta na elektronickou adresu uvedenou ubytovatelem v rámci registrace. Tato objednávková služba poskytnutá provozovatelem stránek je hrazena provizí dle sazebníku provozovatele stránek, a to výhradně v případě realizace ubytování hosta a je splatná do 10 dnů od takové realizace na účet provozovatele stránek.

6. Ubytovatel se dále zavazuje do 10 dnů od provedení registrace uhradit na účet provozovatele stránek stanovený roční registrační poplatek, pokud vybere jiný než 0 Kč. Neuhrazením poplatku zanikají veškeré nároky vyplývající z těchto VOP a provozovatel stránek je oprávněn registraci okamžitě zrušit. Dále se ubytovatel zavazuje odsouhlasit rezervace v objektu do 3. dne v každém kalendářním měsíci. V případě, že ubytovatel rezervace k odsouhlasení ve stanovené lhůtě neodsouhlasí má se za to, že ubytovatel s uplynulými rezervacemi souhlasí a je povinen uhradit fakturu na příslušnou provizi, která provozovateli náleží.

7. O veškerých úhradách ze strany ubytovatele se provozovatel stránek zavazuje vést zákonem stanovenou účetní evidenci a k požadavku ubytovatele předložit písemné vyúčtování formou daňového dokladu v rozsahu minimálně 1× měsíčně. Za den zaplacení se považuje den připsání úhrady na účet provozovatele stránek.

8. Tyto VOP představují jediná závazná ujednání mezi provozovatelem a ubytovatelem, jakákoliv odlišná ujednání musí být uzavřena písemnou formou za souhlasu obou stran projeveného podpisem osob oprávněných za strany jednat. Provozovatel stránek je oprávněn tyto VOP libovolně změnit, vždy však s účinností k 1. lednu příslušného roku, a to za předpokladu, že změna VOP bude zveřejněna nejpozději jeden měsíc před účinností.

9. Právní vztahy těmito VOP neupravené se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem číslo 513/1991 Sb. obchodním zákoníkem v platném znění.

10. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 31.7. 2009.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Jarda 28 IP: 93.153.8.* 28.04.2010 10:56:38
Bez cestovky

Přečetl jsem si příspěvek pana Radka a souhlasím snim. Dal jsem si chvilku času a našel jsem si jak postupovat při rezervaci. A výsledek je, že pisatel Hecuba dobře nečetl dobře. Proto jsewm zkopíroval část jak postupovat při rezervaci.
Co když potřebuji zrušit rezervaci?
Pokud nemůžete dodržet již provedenou rezervaci a potřebujete tuto rezervaci zrušit, musíte tak učinit v daném termínu – pokud chcete předejít zúčtování této rezervace z Vaší kreditní karty. Každý hotel má vlastní termíny na včasné zrušení rezervace, proto si tyto informace při rezervaci pečlivě přečtěte.

Pokud jste si hotel rezervovali off-line, musíte při zrušení rezervace komunikovat přímo s hotelem.

Co když zapomenu zrušit rezervaci?
Záleží na konkrétním hotelu a jeho předpisech, pravděpodobně Vám však bude účtován jendnodenní pobyt (pokud nezrušite rezervaci v určeném termínu). Tento poplatek bude účtován kreditní kartě poskytnuté při registraci.

Doporučujeme Vám rušit Vaše rezervace nejpozději do 72 hodin před příjezdem, předejdete tak nutnosti uhrazení poplatku. Uvažte však prosím, že jednotlivé hotely se v těchto pravidlech mohou lišit – proto si tyto údaje pozorně přečtěte ještě při rezervaci.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Radek 63 IP: 93.153.8.* 28.04.2010 09:44:11
Bez cestovky

Nespatřuji na uvedených stránkách nic skvělého. Pouze si zajistíte dovolenou přímo u poskytovatele služeb a vyřadíte jeden článek. A to je třeba jak ho nazýváte CK. A v tomto bodu nemáte pravdu. CK pracují jinak než si myslíte. Ale toto téma není vhodné na tyto stránky. Protože by se tu popsalo hodně listů a stále by to k ničemu nevedlo. Proto se vrátím k vašemu tématu. Pobyt si zajistíte jak popisujete. Pokud uděláte rezervaci a zavážete se,že vaše dovolená bude trvat nějakou dobu nedá se zrušit jak popisujete. Je to jinak. Jak máme v naší zemi zákony ohledně cestovního ruchu mají je i Chorvaté. A mohu říct, že jsou tvrdčí.
Tak jak to píšete, že můžete zrušit pobyt v rezervovaném hotelu nebo apartmánu je holej nesmysl. To by byla džungle v cestovním ruchu. Dále hovoříte o cenách. Ceny které uvádějí CK jsou jiné a cen které najdete v ceníku hotelu a apartmánu jsou také jiné. Nesmíte zapomenout, že poskytovatel služeb v Chorvatsku musí než prodá první pobyt v apartmánu absolvovat kategorizaci a zde mu úředníci stanový cenu za poskytování služeb. Tato kategorizace musí být vyvěšena v tom prostoru který pronajímá. Pro kontrole inspektoru tento dokument musí poskytovatel okamžitě předložit.
Na závěr mého příspěvku mohu říct, že by někteří pisatelé měli zvážit zda hodnotit ceny CK a poskytovatele služeb ( tím myslím Chorvatskou stranu) objektivně. Není dobrá se třeba zmiňovat o prodeji u cest. Tato činnost v HR není dovolená. Pokud si zakoupíte pobyt od poskytovatele který nemá povolení na ubytování můžete se dostat do problému. Neznalost zákonu neomlouvá jak u nás tak v jiných zemích. Proto zvažujte než se rozhodnete udělat tento krok.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Hecuba
27.04.2010 07:43:34
RE: RE: uniline

Jo a jestli můžu ještě všem doporučit tak skvělé stránky na výber cestování je www.booking.com – pokud máte funkční kreditku není sebemenší problém si tam něco vybrat a „zarezevovat“ a má to hlavně obrovskou výhodu proti cestovkám – pokud do chorvatska jezdíte autem, tak si takto hotel zamluvíte přímo na místě (oni jen vaše údaje předají dál) a platíte vše bez poplatků, které jdou normálně cestovce – my takto jedeme letos poprvé (většinou jsme jeli na blind) a během dvou dnů jsme kontaktovali hotel – nebyli jsme si jistí, či jim rezervace opravdu dorazila) potvrdili nám že rezervace je v pořádku a jedna obrovská výhoda oproti cestovkám – záleží tedy na daném hotelu a jeho požadavkům, ale cca u 50% hotelů se dá rezervace zrušit ještě 2 dny před odjezdem! nebo případně v den příjezdu (pokud by se třeba po cestě něco stalo) a zaplatíte jen 1 noc :) což tedy žádná naše cestovka neposkytuje! takže pro nás je to skvělý výber, ručí za nejnižší ceny a ještě za těchto podmínek, takže vřele doporučuji :)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Hecuba
27.04.2010 07:33:14
RE: uniline

Ahoj, zkušenosti s uniline „máme-nemáme“, letos jsme si přes ně chtěli objednat dovču – přece jen jsou levnější a mají nejlepší info :) domluva je sice trošku problematická (teda jak v čem) my chtěli hotel v Rabacu se psem, přes mail nám ho % potvrdili, když jsme jim volali řekli že psy do hotelu nesmí :D tak jsem myslela že je zabiju no a pak manažerka volala přímo do hotelu a zjistila že malý pes tam může takže není problém. (jen domluva přes tel je na chorvatské číslo a bacha, pár lidí tam ani neumí anglicky :)) ale snahu určitě mají :)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
monca.agent
26.04.2010 20:41:08
ubytování Pag- Novalja

Poradíte pěkné ubytování na ostrově Pag v městečku Novalja, apartmán pro 4 osoby v termínu 26.6.-3.7. kolem 45 euro za noc. Máte někdo nějaký tip?

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
HR
25.04.2010 19:55:37
RE: RE: RE: uniline

Mohu zajistit, co požadujete. Kontakt na profilu. ;-)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
123redy
25.04.2010 19:45:29
RE: RE: RE: uniline

Tak sem jedeme my – dívala jsem se a v sezoně tam mají ten nejmenší apartmán za 45 euro na noc… Podotýkám,že tam jedeme poprvé,tak uvidíme ;-)

http://www.apar­tmani-elza.com

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Beliny
25.04.2010 19:39:49
RE: RE: uniline

tech 40 euro by tez slo kdyby nekdo vedel o ubytku tak mi kdyztak pisnete na mail dekuji :-)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
123redy
25.04.2010 19:35:15
RE: uniline

Zkus popátrat na www.uvch.cz – z té nabídky apartmánů si určitě vybereš.Ale jak píše bufalo – je to v plné sezoně, takže ta cena spíš bude někde jinde…. Těch 30 euro platíme my a jedeme na začátku června ( 2+dítě) 8-O

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
bufalo
25.04.2010 17:30:22
RE: RE: uniline

…no ono všeobecně ubytovacích kapacit v soukromí „pouze“ pro dva není mnoho…a hodně záleží také na lokalitě,vzdá­lenosti od moře a dle Vašeho termínu,tak to počítejte spíše tak 40 euro…

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Beliny
25.04.2010 14:21:18
RE: uniline

dobry den nevite nekdo o nejakem ubytovani pro dva s vlastni kuchyni a koupelnou v terminu 1.8.2010 do 8.8,2010 do 30 euro na noc.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
MonikaZ. IP: 217.197.148.* 25.04.2010 12:38:48
uniline

nemáte někdo zkušenosti s těmito stránkami ??
http://www.uni­line.hr/chorvat­sko/

díky, M.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Ivanac
24.04.2010 12:29:46
RE: RE: RE: RE:Nejrom

Nejrome mas pravdu nam plati nasi klienti pouze 50 euro garanci….

Pro Simonu – pravdepodobne cestovka potrebuje hotovost pro dalsi podnikani jeste pred poskytnutou sluzbou….

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Ivanac
19.03.2010 16:16:20
Bez cestovky

www.chorvatsko-apartmany-bez-provize.cz

stranka primo na chorvatske majitele!!

pokud mate nekdo zajem o Brelu napiste soukromou zpravu. Par fotek je v me galerii.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
nejrom
16.03.2010 16:56:50
RE: RE: RE:

Nevím, jestli je nejvhodnější tento dotaz zrovna do vlákna Chorvatsko bez cestovky. My tady jsme se už naučili jezdit do Chorvatska napřímo, ať už na blind, nebo k našim dlouholetým známým a to se nám osvědčilo. Každopádně pokud by po mně někdo chtěl takovou zálohu, tak by z jeho strany musela následovat adekvátní sleva.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Simona Noc IP: 81.201.60.* 14.03.2010 09:32:08
RE: RE:

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jak jste s cestovkou adria planet byli spokojení?Nám odpověděli na e-mail a do 3 dnů chtěli poslat zálohu větší jak 50%, což mě dost vyděsilo,když neposlali ani nějakou smlouvu nebo něco podobného. Děkuji. Simona

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
nejrom
08.03.2010 21:59:23
Kousek od Trogiru

Pokud chcete můj osobní tip, tak se zkuste podívat na www.jamalrone­.estranky.cz/…u­/Chorvatsko a tam je popis.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Dave297
19.02.2010 15:10:01
ještě jeden odkaz

Tak jsem to tady projížděl a nenašel jsem odkaz, kde jsme našli aadresu a kontakt my:
http://www.chor­vatska.cz

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
nejrom
18.02.2010 16:41:13
Další tipy

Ještě jeden tip, pokud by jste chtěli k Trogiru :
http://www.riviera-trogir.com/

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
123redy
10.02.2010 16:44:40
Bez cestovky

já jsem vybrala na www.uvch.cz a vcelku bez problémů ;-)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Ivanac
10.02.2010 16:42:38
Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
nejrom
09.02.2010 08:39:35
RE: Další tipy

Tady si zadejte apartmány, nebo hotely a v oblasti (jenž je nadepsána anglicky) si najdete město, kam se Vám chce. Je tam detailní popis včetně fotogalerie a i to, v jakém jazyce majitel domu komunikuje a přímý kontakt na něj.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
petr87
08.02.2010 20:32:24
RE: RE: Bez cestovky

Zapomněl jsem dodat, že můj dotaz se vztahoval k webu www.ljeto.com

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
petr87
08.02.2010 20:31:29
RE: Bez cestovky

a jak to funguje? ceny jsou tam fakt pěkný, ale jsou reálné?

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
nejrom
08.02.2010 18:59:34
Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Vlaďka 1
08.02.2010 17:33:21
prosba

Mohl byste mi prosím někdo napsat do SZ kontakt na levné (kolem 10Eur na osobu a den),solidní ubytování. Na Pelješacu,Kor­čuly,nebo Hvaru. Na klidnějším místě z možností vycházek do města za zábavou.Jsme dvě rodiny,5dospělých a dvě menší děti.Děkuji! ;-)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Jitka K. IP: 85.71.219.* 04.02.2010 02:10:20
do Medulinu

akorát jsme objednali pro naší rodinku ubytování na http://www.Uv­CH.cz a to v Medulinu – je to na samém cípu Istrie. Máme malou dcerku a je tam písečná pláž s pomalým přístupem do vody. Už tam jedeme podruhé a musím pochválit jak místo Medulin (mají tam i lunapark, dcerka miluje) tak stránky http://www.Uv­CH.cz – pomohli nám i domluvit se s majitelkou apartmánu, protože jsme nerozuměli anglicky tak paní psala normálně chorvatsky a oni nám to vše překládaly :-D

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Vlaďka 1
26.01.2010 07:44:42
dovolená s dětmi

Poraďte mi prosím levné ubytování a vhodné místo pro rodinu s dvěma malými dětmi poblíž pláže.Preferuji spíše klidné místo,ale v blízkosti městečka,kde je možné např.na procházku,památ­ky,nákup,apod­.Jedeme poprvé a prosím o radu.Nejlépe apartmán,bez ck.Děkuji! ;-)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
leonaw IP: 85.92.44.* 25.01.2010 21:35:20
Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
nejrom
22.01.2010 23:27:02
RE: ubytování

Podívejte se na :
http://www.ja­malrone.estran­ky.cz/…u/Chor­vatsko
.
Můžu Vám dát i další odkazy, kde jsme byli, ale nechci tady působit jako reklamou posednutý.
.
Tak raději zkuste SZ.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
_blanka IP: 85.132.159.* 17.01.2010 12:13:16
Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
MikeZD IP: 93.99.5.* 16.01.2010 19:34:21
RE:

Ahoj, my jsme loni využili služby místní chorvatské cestovky, která má nabídku i v čestině a ve srovnání s českýma CK výhodnější ceny. http://www.adria-planet.eu/Lepší je mít nějakou jistotu a smlouvu, ubytovatovatelé dost uvádějí nepřesnou vzdálenost na pláži, ale to dělají i cestovky, nechali jsme si poslat souřadnice GPS a ověřili si údajě na mapě Google earth a rovnou se podívali, kde barák umístěněj, abychom nespali u magistrály. Záleží o jaké místo máte zájem? My jezdíme do Chorvatska každý rok, někdy i 2×, moře jedinečný..

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
indamo
15.01.2010 20:49:49
Bez cestovky? Ano!

Jak vidim, asi jsem neprisel s radou vcas, ale prece. Priste, az pojedete do Chorvatska, muzete se podivat na stranky www.Dovolena-Chorvatsko.cz Najdete tam hodne apartmanu, jsou tam kontakty, muzete domlouvat termin pobytu, ale take i eventualni slevu (pro delsi nebo mimosezonni pobyt, anebo pro vetsi skupinu). Stastnou cestu do Chorvatska!

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Makitty
13.06.2008 22:49:17
RE: Chorvatsko

My jsme nekolik let jezdili do penzionu v Podstrane,je to primo na plazi http://www.kro­atientour.de/…_tho­mas.html

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Synoet IP: 213.192.60.* 05.06.2008 22:21:12
RE: RE: RE: RE: RE: Bez cestovky

Také vyrážíme 13.6. na Dugi Rat. Minulý rok jsme jeli 1.6.na Krk a nikde žádné čekání.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
višnová IP: 212.80.70.* 05.06.2008 18:08:30
RE: RE: RE: RE: Bez cestovky

mi jedem v patek 13.6. a loni jsme jeli taky tak a zacpa žadna a ubytovaní tam seženeš i uprostřed tydne tak štastnou cestu :-D

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Kravec Martin IP: 85.132.166.* 05.06.2008 18:03:08
RE: RE: RE: Bez cestovky

Chtěl bych jet do chorvatska v půlce týdne, abych se vyhl zácpám. Nevíte někdo jak je to se sháněním ubytování v půlce týdne?

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Ivamar
02.06.2008 23:55:25
Bez cestovky

Největší ubytovací portál pro Chorvatsko : www.ljeto.com

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Makitty
02.06.2008 23:08:33
RE: RE: RE: Bez cestovky

Ahoj ja jsem letos hledala na www.istrien-istria.com a nakonec jsme rezervovali na www.fewo-inkroatien.com Jsou tam kontakty primo na majitele domu

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Kravec Martin IP: 85.132.166.* 02.06.2008 21:03:00
RE: RE: Bez cestovky

Nemáte prosím někdo tel. kontakt na levné ubytování v lokalitě Omiši. Chtěl bych jet bez cestovky.

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Pospíšilová IP: 89.248.248.* 02.06.2008 09:59:40
Chorvatsko

Dobrý den, jedu letos po mnoha letech se sestrou do Chorvatska do Splitu a hledám levné ubytování. Můžete mi prosím napsat www stránky na ubyt.? Stále také narážím na nabýdky ck.Moc děkuji s pozdravem Pospíšilová

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
scarlett IP: 195.113.148.* 14.05.2008 12:50:11
RE: Bez cestovky

Jezdíme bez cestovky pravidelně, buď už dopředu máme telef. kontakt na Chorvaty,z minulé návštěvy Chorvatska 8-) nebo jedeme " jen tak" a vždycky jsme ubytování našli. Pouze je třeba dávat si pozor na to, abyjste např. nešlapali strmé schody, nebo kopec, nebo tam nebyla frekventovaná silnice, kterou je třeba přejít.Máme malé děti a pak je to problém..rozdíl je obvykle v ceně.
Letos jedeme taky, už máme vše domluvené moc se těším ...a všem, kdo tam letos taky jedou přeji krásnou dovolenou…!!! ;-)

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne
Eva Černá IP: 213.29.20.* 13.05.2008 23:42:36
Bez cestovky

Dobrý den,
chceme jet do Chorvatska bez cestovky.Potře­bovali bychom poradit nějaké internetové stránky, kde se nabízí ubytování v soukromí, tedy stránky, kde inzerují chorvaté přímo svoje objekty k pronajímání.. S cestovkou jet nechceme, ale stále narážíme na nabídky, které jsou přes cestovní kanceláře..
Předem děkujeme za radu…

Pomohl Vám tento příspěvek? Hlasuj: Ano Hlasuj: Ne

Doporučit stránku:

Nazadávat:
Zájezdy Chorvatsko »