A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Chorvatsko

Star 3* - zkažená dovolená

Hodnocení ubytování

Rád bych se s vámi podělil o mou zkušenost s touto cestovní kanceláří na dovolené v Nemiře poblíž Omiše, konkrétně pension Star. To že jsme na začátku nabrali zpoždění vinou poruchy busu by se dalo přežít, i to že nejela v buse žádná delegátka, když řidiči nevěděli kam jet při zdlouhavém rozvážení vždy jen několika lidí snad po celé Dalmácii, dokonce i to, že místo v určité vile nás s ubytováním přesunuli do pensionu s tím, že si prý polepšíme, ale opravdu jsme s přítelkyní nepřenesli přes srdce, když z nás udělali sprosté zloděje. Objednali jsme si v tomto pensionu klimatizaci, jež byla poskytována prostřednictvím chipové karty a modulu na zdi připojenému k ní. Nechali jsme si nabít kartu na deset hodin a dodrželi řád týkající se používání daného zařízení. První dva dny jsem si to zapnuli na cca 1,5 hodiny před spaním. Po těchto dvou dnech, však její vinou trápilo nachlazení a nechali jsme ji teda 3 dny vyplou. Poslední dva dny zbývalo asi 5 hodin a nechali jsme tedy klimu značnou část noci zaplou. Byl poslední den, měli jsme sbaleno a bylo nutné v 9 hodin ráno pokoj opustit a kufry do večera nechat ve společenské místnosti. Ráno zbývalo poslední hodina na kartě. Šli jsme na snídani, ale při návratu ze snídaně byl pokoj otevřen. V něm správkyně(asi) a delegátka. Na klimě 0 hodin a fungovala i přesto dále. Byli jsme sprostě a bez důkazů obviněni z podvodu a z toho, že jsme na tuto poruchu přišli v týdnu a využíváme tedy neoprávněně klimatizaci na účet podniku a to i s podezřením, že jsme možná ovlivnili dané zařízení, aby fungovalo tak jak fungovalo, opět bez jediného důkazu. Chtěli po nás asi 150 euro, později slevnili na 50 euro. Hádali jsme se 3 hodiny. Naprosto neschopná delegátka CK České kormidlo se nás ani v nejmenším nezastala a dala nám otevřeně najevo, že nám ani v nejmenším nevěří. Hrozli stále Chorvatskou policií, že je znají, později i že se vše řeší přes soud, který by mohl zasedat až v pondělí(byla sobota - den odjezdu). Výsledek byl, že nás dopoledne vyhodili s kufry ven a odjezd byl až večer. Pozitivní aspoň bylo, že jsme nic neplatili. Nebudu zde dále rozvádět naprostou aroganci a její odpornou zarputilou drzost ,ale spíše mě udivuje chování delegátky z níž nakonec vypadlo, že pension patří přímo CK. Koho má snad tento odpovědný člověk zastupovat? CK? Pension? Či zákazníka? Opravdu bych nepsal, kdyby se daná věc nezakládala do posledního puntíku na pravdě a ani nejsem závistivá konkurence. Trápí mě spíše to, že by mohl někdo další naletět. Rozhořčený zákazník CK České kormidlo

Hodnocení stravy

ušla, klasika

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

moc krásné místo

Hodnocení personálu hotelu

pravděpodobně to byla ředitelka daného pensionu o které se zmiňuji výše. Chovala se k nám spíše jako k personálu než jako k hostům

Celkový dojem, přístup personálu

katastrofa vinou posledního dnu

Fotogalerie

Další recenze hotelu

Nikdy viac Samsontv   09.09.2014
Pěkný hotel Piti   03.07.2011
Dobré ubytování Petr a Vendula   10.04.2011
Nikdy VÍCE Marek Caha   08.09.2010
Zklamání z Nemiry-penzion Star Petr V.   16.08.2010
Spokojenost nadevše David a Katka   10.08.2009
nikdy více   04.08.2008